Wednesday, February 5, 2014

Avon Planet Spa Bali Botanica REVIEW






Kochani, 
Postanowilam zrobic dla was male kosmetyczne review. Dostalam ostatnio dwa produkty Avon z linii Planet Spa, chcialam sie z Wami podzielic wrazeniami.
Z kosmetykow Avon nie korzystam zbyt czesto. Nie zawsze bylam zadowolona jakoscia, dlatego dlugo nie kupowalam nic z tej firmy. I pewnie nie udalo by mi sie sprobowac nic z ich produktow gdyby nie prezent. 
I uwaga, mile zaskoczenie! :) Seria z kwiatami Frangipani i trawa cytrynowa jest genialna. Przeczytajcie moje recenzje.






Hallo my darlings!
I decide, to make for you, small cosmetic review. I get lately two products from Avon from ''Planet Spa'' and I would like to share my opinion with you.
I don't use Avon cosmetics too often. Mostly, I wasn't satisfied with the quality, that's why didn't buy them. And suppose, I would never try those, if not the gift from my aunt. 
Here comes the surprise! I LOVE them!!! Read my review below. ;)









 BODY SCRUB


ZAPACH - cytrusow-kremowy, swiezy, przyjemny
KONSYSTENCJA - odpowiednia dla produktu pod prysznic, plynna, dobrze sie rozprowadza, nie splywa ze skory
PEELING - niezbyt intensywny, drobny
EFEKT DLA SKORY - nawilzajacy, wygladzajacy, nie wysusza

Na prawde przyjemny produkt. Przyznam sie tez, ze przetestowalam go rowniez na twarzy i zachowuje sie rewelacyjnie! Peeling jest dosc delikatny, dlatego moim zdaniem nadaje sie do codziennego uzytku. Nie mam na prawde sie czego przyczepic. Bylam zaskoczona. Duzy plus dla Avon.

ocena - 5, kupie nastepne opakowanie





SMELL- nice, fruity/cream, fresh
CONSISTENCE- accurate for shower product, liquid, not too thick
PEELING - gently, small grain
EFFECT - smooth, moisturized, fresh skin

Really nice product. I have to admit, that I tested it also on my face, and its just great! There is really no details I could criticize. Big plus for Avon.

GRADE - A, I will buy again













FACE MASK





ZAPACH - niezbyt intensywny, cytrusowo-kremowy
KONSYSTENCJA- dosc gesta, dobrze sie naklada, nie splywa, bialy kolor, dobrze sie zmywa, 
EFEKT - maska dziala nawilzajaco, relaksujaco na skore, twarz wylada na swieza i wypoczeta

To chyba jedna z niewielu masek, ktora na prawde przypadla mi do gustu. Nie robi niespodziewanych rewolucji na mojej twarzy, przy mojej tlustej skorze zachowuje sie na prawde super. Odswiezajaca, swietna maseczka 'na codzien'. 

ocena - 5+, kupie nastepne opakowanie




SMELL- nice, fruity/cream, not too intensive
CONSISTENCE- thick, white cream, stays good on the skin,
EFFECT - face is moisturized, refreshed, relaxed, smooth in touch

One of not many face masks I really like. Is not making unpleasant surprises on my face, no allergies, spots or red skin reaction after. Is working wonderful for my oily skin, I highly recommend :) Refreshing and moisturizing effect is really visible!

NOTE - A+, I'll buy it again!








W zestawie jest tez maslo i olejek do ciala, chyba sie skusze jak tylko zuzyje swoje balsamy. ;)


In the same series is also oil and body butter. I think I will try them too when I run off my balms ;)









44 comments:

  1. Mam z tej serii peeling i masło, ale jeszcze nie używałam:)

    ReplyDelete
  2. akurat tej serii nie miałam okazji testowac, ale przekonałas mnie;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nie mialam nic z tej serii. ale maseczka na twarz zaciekawila mnie ;D

    ReplyDelete
  4. looooooooooooooooove that =)

    http://thefantasticfashionworld.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. hey thanks for ur sweet comment... pearls sure make one look elegant... nice post doll.. thanks for sharing . must try this brand

    ReplyDelete
  6. nice review :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Never head about this brand! THX
    Want to follow each other on GFC?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    ReplyDelete
    Replies
    1. You need to try, especially the face mask! It is fantastic!
      Yea, lets follow each other! ;)

      Delete
    2. Follow on GFC and bloglovin too :) I*ve got a serum from Avon and I use it every morning!!!

      Greets from the EDELFABRIK
      Chrissie

      Delete
    3. I followed you too on bloglovin'
      LG :*

      Delete
  8. Que buena pinta tiene el exfoliante corporal! besos

    ReplyDelete
  9. Great review sweetie! You have such a beautiful blog!

    Feel free to visit my blog as well! You will find topics such as NYC Fashion, health, beauty, personal growth and motivation between others! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: How to Get What You Want

    ReplyDelete
  10. świetny post, oczywiście dołączyłyśmy do obserwatorów :*
    czekamy teraz na Ciebie :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam kosmetyki z Avonu aczkolwiek tego nigdy nie miałam .. muszę w najbliższym czasie nabyć:)
    Zapraszam do mnie, jeśli blog Ci sie spodoba- zaobserwuj :) Wtedy i ja się odwdzięczę :*

    vejra.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetny post i niesamowita recenzja
    Zaobserwowałam jak obiecałam i czekam na rewanż
    Zapraszam http://susan-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jasne, ja już zaobserwowałam :* czekam na rewanż :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Juz, juz! Ale mamy tempo wymiany wiadomosci! Serwer nie nadaza! ;)

      Delete
  14. świetny post :)
    już obserwuję, liczę na rewanż ;*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Do ciała jeszcze zniosę ale do twarzy nam nie po drodze. :) Z Planet Spa. lubię serię morską. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Ja sie przyznam, ze to bylo testowo - antyalergicznie (spontanicznie postanowilam sie poswiecic), ale final mnie zaskoczyl! Zadnych efektow ubocznych! Doslownie!
      Chociaz u osob z delikatna skora - tak jak mowisz - raczej nie po drodze! ;)
      Kiedys mialam serie Planet Spa z mineralami z moza martwego. I nie za bardzo mi pasowala. Tym razem trafione produkty.

      Delete
  16. I'd like to try them!
    do we follow?
    let me know
    I'll follow you back
    =)
    new post:
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/houndstooth-pencil-skirt.html

    ReplyDelete
  17. ja akurat próbowałam kosmetyków avon i zazwyczaj byłam zadowolona :)
    mój ulubieniec to żel do mycia twarzy 3 w 1 i uważam ze nie ma nic lepszego w tym katalogu :D
    pytałaś o obserwację, ja już i czekam na cb ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja jestem bardzo zadowolona z kosmetyków firmy AVON :)
    Bardzo podoba mi sie ten blog :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;) !

    http://olivkaandolivka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię produkty z AVON :)

    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    ☼► BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ◄☼

    ReplyDelete
  20. Ja jakoś nie lubię kosmetyków z Avonu. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Obserwacja za obserwację tak?
    http://pisanewaniliom.blogspot.com/
    Ja juz obserwuje i czekam na rewanż.. <3

    ReplyDelete
  22. Świetny blog :) Obserwujemy?
    Daj znać jak tak, zaobserwuj i odwdzięcze się tym samym :)

    http://pprojectbaby.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  23. Bardzo lubię kosmetyki z avonu :))
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    Jasne, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;*

    ReplyDelete
  24. Bardzo lubię kosmetyki z avonu :))
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    Jasne, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;*

    ReplyDelete
  25. Ive tried a few things form the range before and was very happy with it. Hope you have a wonderfully relaxing weekend!

    ReplyDelete
  26. Wow that looks like a fab product! I wish Avon India had it too
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    ReplyDelete
  27. kosmetyki z avonu najlepsze :)obserwuje oczywiście teraz twoja kolej! ^^ czekotubka.blogspot.com ;p

    ReplyDelete
  28. Nominowałyśmy Cię do L.B.A :*
    Więcej szczegółów na naszym blogu :
    http://tweenstyl.blogspot.com/2014/02/lba.html

    ReplyDelete
  29. jakoś nie kusi mnie avon, kiedyś szalałam i kupowałam wszystkie ich nowosći ;p

    ReplyDelete
  30. uwielbiam masło z tej linii, stosuję je zawsze zimą, świetnie nawilża i pięknie pachnie :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    ReplyDelete